سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده
سرخط خبرها

فینال زودرس لالیگا| مصاف بارسلونا و اتلتیکومادرید برای قهرمانی

  • کد خبر: ۶۶۳۹۶
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
فینال زودرس لالیگا| مصاف بارسلونا و اتلتیکومادرید برای قهرمانی
بارسا و اتلتیکو امشب برای صدرنشینی به‌مصاف هم می‌روند و اگر اتفاق خاصی در هفته‌های آتی رخ ندهد، برنده دیدار امشب قهرمان لالیگا خواهدبود.
به گزارش شهرآرانیوز، فینال اصلی لالیگا از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد. ۲ تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید که به فاصله ۲‌امتیاز، به‌ترتیب در جایگاه‌های سوم و اول جدول قرار دارند، برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.
پیروزی بارسا بر اتلتیکو این تیم را موقتا صدرنشین خواهد کرد و سپس باید دید یکشنبه رئال برابر سویا چه خواهد کرد. طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا با ۲ غایب قطعی به این بازی خواهد رسید و حضور یک بازیکن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. فیلیپ کوتینیو و آنسو فاتی قطعا به بازی برابر اتلتیکو نمی‌رسند و مارتین برایثویت که از ناحیه مچ پا مصدوم بوده و ۴ بازی قبلی بارسا را از دست داده نیز شاید این بازی را از دست بدهد.
 
او البته روز گذشته در تمرین گروهی حاضر بود و باید دید رونالد کومان نامش را وارد فهرست نهایی خواهد کرد یا خیر. فاتی روز پنجشنبه در پورتو تحت جراحی دوباره مینیسک قرار گرفت و برای فصل بعد در‌دسترس خواهد بود. کوتینیو نیز در برزیل دوران ریکاوری را پشت‌سر می‌گذارد.

طبق اعلام کمیته داوران اسپانیا، متئو لاهوس قضاوت دیدار بارسا-اتلتیکو را عهده‌دار خواهد بود. جالب اینکه در بازی هفته پایانی فصل ۱۴-۲۰۱۳ بین بارسا و اتلتیکو نیز لاهوس قاضی میدان بود و اتلتیکو با کسب تساوی ۱-۱ عنوان قهرمانی را کسب کرد. یک گل سالم لیونل مسی نیز توسط کمک‌داور به‌اشتباه آفساید اعلام شد. لاهوس در فصل جاری ۲ بار برای بارسا در نیوکمپ داوری کرده و بارسا توانسته است اوساسونا را ۴ بر ۰ و بیلبائو را ۲ بر ۱ شکست دهد.
 
او برای اتلتیکو، اما ۴ بار امسال داوری کرده است؛ ۲ بار در متروپولیتانو که توانست ۲ بر ۰ بر بتیس و ۱ بر ۰ بر ختافه غلبه کند و ۲ بار هم در زمین حریفان که اتلتیکو در دی‌استفانو به رئال ۲ بر ۰ باخت، ولی در زمین گرانادا ۱ بر ۲ پیروز شد. این هفتمین‌بار است که لاهوس دیدار بارسا-اتلتیکو را قضاوت می‌کند؛ ۳ برد بارسا و ۳ بازی هم مساوی. دیگر‌بازی حساس این هفته از ساعت ۲۳:۳۰ فردا‌شب بین تیم‌های رئال‌مادرید و سویا برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->